Direktlänk till inlägg 9 november 2013

Slaktad bok blir flikar/dividers

Av Jeanette Öberg - 9 november 2013 13:14

Kom på att jag hade en notebook som jag kunde slakta för att börja lite smått med filofaxen. Hittade #Tag med så jag gjorde lite flikar. Ska beställa ett hålslag, prövade att fixa hål med ett vanligt och det gick inte så bra. Ska man göra hål i papper som ska vara i filofaxen rekommenderar jag att man köper ett hålslag. Då kan man designa filofaxen som man vill. Hittar man ett häftigt brevpapper eller liknade kan man ha de i.



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Öberg - 20 juli 2014 14:04

Ännu en dag, gör absolut inget idag förutom att montera en filt med en massa mormorrutor. Varmt som utlandet är det med så att man inte vill gå ut. Tur att man är ledig. =)   Ännu en månad som man ska försöka på en bulle i ugnen   =)       ...

Av Jeanette Öberg - 16 juli 2014 20:59

Jag tror att jag håller på att bli tokig. Ännu ett bakslag denna månaden, lingonveckan kom med besked och jag vet inte hur mycket jag orkar. Denna gången gjode jag till och med äggsningstest för att det skulle gå bättre men icke då     Det posi...

Av Jeanette Öberg - 11 juli 2014 20:47

Ännu en gång så jag har inte hållt mitt löste, jag har tilloch med skaffat appen för att kunna blogga bättre, har jag använt den då ... nej   Mycket på G nu   Startat sälja Mary Kays produkter och hittils stormtrivs jag =) Tänte att jag skull...

Av Jeanette Öberg - 18 december 2013 21:04

Ja jag vet jag vet. Ännu en gång har jag misslyckats att blogga men livet har rusat mig förbi och har inte haft möljighet eller ork att blogga.    Jag har köpt scrapbooking set som jag nu håller på med att göra dividers (mellanväggar). Hittade bo...

Av Jeanette Öberg - 7 november 2013 10:18

Denna blogg kommer att vara till min filofax och hur jag orginaserar den. Det kommer att komma länkar till videos, sidor mm.    Har en annan blogg som bara kommer att handla om viktmidskning MissKitty   Jag har en twitter med: anaxa80  ...

Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards