Alla inlägg under januari 2012

Av Jeanette Öberg - 23 januari 2012 14:47

Idag känns det att man har varit ute och gått. men den som ska vara fin får lida pin eller hur?


Har börjat att dricka de där som de gör reklam för, som ska stärka immun försvaret. Hoppas bara att det funkar.  Vi har inte varit annat än sjuk sista tiden och det är dax att göra något åt de. Äter apelsiner och citroner så det står härliga till.


Peace

Av Jeanette Öberg - 21 januari 2012 21:22

Idag har man varit ute och gått en del. Först gick man till affären och handlade så man blev 2400 kr fattigare men då är frysen full och kylskåpet. Gött de!


Sedan gick man ute en stund till. Fick med sig grannens hund, det var mysigt att gå. Imorgon blir det en tur runt Fänebosjön med samma hund. Det går lite fortare att gå med en hund och det är roligare med.

Inte för att det är ett ny årslöfte men känner själv att det är skönt att röra på sig. Det är bara ett plus i kanten att man går ner i vikt så ingen är gladare än jag. Visst har jag gått ner lite innan då jag slutade med vete men dessa kilon har kommit tillbaka =( men de ska bort bort.  


Ha dé bra    


Av Jeanette Öberg - 20 januari 2012 18:50

Ja ha så var man här igen då.


Börjar min sista termin på min väg till att bli undersköterska. tråkigt men sant. Dock vet jag inte om jag ska läsa vidare direkt kanske. Vill bli barnsjuksköterska och vill jobba på BVC i stan. Men vägen kommer att vara låg. 6 år har jag räknat ut att det ska ta.... Huuu det vet jag inte om jag kommer att orka... skulle vilja jobba lite innan jag bestämmer mig hur jag ska göra.


Ena pojken haltar... kollade och då hade han 3 vårtor mitt i hälen... Kul... så nu blir det att behandla lilla killen med medel varje morgon så det försvinner.


Det kanske bara är jag men jag har varit väldigt trött efter jul och allt.... undrar om jag har en vitaminbrist eller nått. Ska kanske kolla upp det.

Många kan skriva hur länga inlägg som helst här på bloggen men inte jag inte.... och de är inne varje dag och skriver. Visst det är roligt för de att de har mycket att prata om men tyvärr har inte jag det. Förutom mina barn. Idag har de varit jättesnälla över förväntan.

Tror att jag har blivit allergisk mot katten som vi har. Näsan rinner och så. Köpte en ny dammsugare igår och luften känns redan bättre och då har vi bara använt den en gårng. Imorgon blir det att ta ett riv över igen med den nya snabeldraken. Plus att vi ska försöka ut och gå en stund efter frukosten. Få lite frisk luft så man orkar med resten av dagen. Får kanske med oss en hund.

Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards