Alla inlägg under juni 2012

Av Jeanette Öberg - 8 juni 2012 11:42

Så har man tvättat 5:te dagen i rad. Börjar att bli ganska trött på detta. Dock har jag bara en vecka kvar av denna intensiva tvättningen.


Härom dagen hade man en jobbig dag då man inte kände för något alls. Lite känner jag nu med men inte lika illa. Mest är jag orolig för pengar. Pengar som man inte har och skulle vilja ha. Sedan är det detta med barn som ligger och gror. Det är med jobbig, för att kommer att ta så länge tills att vi kan skaffa ett till. Men först och främst ska min kompis få sin lilla kille och då får jag snusa lite bäbis  


Skolan är slut sedan länge och nu är det bara att jobba vilket jag kommer att göra. I sommar ska jag i alla fall jobba på hemtjänsten där jag trivdes när jag praktiseade i 3 veckor. Det var lite roligt att de nästan bokade mig direkt som uska för sommaren.   Det är roligt att vara omtyckt men trycket är stort på uskor. Har haft 2 andra sommarjobbs förfrågningar som jag var tvungen att säga nej till. Det kändes inte bra, Vill ju jobba mycket men jag tror att 3 jobba hade varit lite mycket kanske plus att sambon har fått jobb plus barnen. Det hade varit skillnad om man inte hade några barn men nu har man det och jag skulle inte vilja vara utan de.


 

Av Jeanette Öberg - 3 juni 2012 19:15

Ja ha du kom tillbaka din j**la parasit.

Trodde att du inte skulle komma tillbaka men när nej då där var du.

Tack vore dig får man en j**la mycket extra arbete och du är bara ca 1 cm lång. Fy fan...


Japp jag har blivit "smittad" med mask. Skit kul.... mår psykiskt dåligt, är niprig och ser smuts överallt. Känner sig smutsig med. Spritar händerna hela tiden och huden på händerna börjar att säga ifrån. Har knäskurat toaletten i ca en timme... Nu håller man på med att tvätta allt man ser.  

Av Jeanette Öberg - 1 juni 2012 21:03

  Visst är den sött. Den skulle jag vilja ha om jag skulle ha barn längre fram. Hittade bliden på tradera för länge sedan men nu finns den inte =(. Men jag har en mamma och en syster som är superduktiga på att sticka och virka =) så de kan nog fixa en liknade =)


Ja ja över till något annat. Var i karlstad igår torsdag och kom dit när himlen hade öppnat sig och det vräkte ner vatten. Kul värre,,,, dock i dag har jag fått en släng av förkylning och förhoppningsvis försvinner den fort. Imorgon blir det att drika mängder av citron vatten....

Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards