Alla inlägg under mars 2012

Av Jeanette Öberg - 25 mars 2012 18:42

Så har man gjort en del i ett arbete klart. Fattas "bara" tre för att det ska bli helt färdigt.Ska göra resten i morgon och skicka det sen.


Katten har varit jättekonstig i två dagar. Hon är orolig på något sätt. Jag kan inte sätta fingret på det.


Handlade på Pekås. Billig frukt och lite godis.... Ja ja jag vet att jag ska sluta med godiset och det är skitsvårt. Jag skulle också börja träna och det har det inte blivit något av.


Barn vill jag fortfarande ha men det ska det väntas med. Jag ska snusa i mig all babydoft sedan till sommaren när min vän ska ha barn =)


Av Jeanette Öberg - 23 mars 2012 16:57

Fick talongen för Finus frysta grönsaker och vad gjorde jag??? Jo jag tappade bort den... Skit kul =( not... Men


Idag har man varit ute i det fina vädret och cyklat. Kanske man har fått lite färg på sig. Gubben är hos en kopis och hjälper honom med något, barnen är ute och sparkar boll så jag sitter nu här vid datorn och försöker få ett arbete om Hepatit gjort....  Håll tummarna för att jag får det gjort idag så jag kan gå över till nästa arbete. Ligger lite efter men jag ska "plåga" mig lite nu tills att det är klart så jag kan sätta fokus på att få jobba. Pengar behöver man alltid =) Eller hur =)

Av Jeanette Öberg - 5 mars 2012 19:21

Fick ett intressant mail idag. Ska få pröva på findus nya grönsaker som passar till olika proteiner som kyckling, fisk, kött mm... det ska bli kul. Bilder kommer att komma =)Men så länge FINDUS.

Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards