Alla inlägg under november 2013

Av Jeanette Öberg - 9 november 2013 13:14

Kom på att jag hade en notebook som jag kunde slakta för att börja lite smått med filofaxen. Hittade #Tag med så jag gjorde lite flikar. Ska beställa ett hålslag, prövade att fixa hål med ett vanligt och det gick inte så bra. Ska man göra hål i papper som ska vara i filofaxen rekommenderar jag att man köper ett hålslag. Då kan man designa filofaxen som man vill. Hittar man ett häftigt brevpapper eller liknade kan man ha de i.



     

Av Jeanette Öberg - 7 november 2013 10:18

Denna blogg kommer att vara till min filofax och hur jag orginaserar den. Det kommer att komma länkar till videos, sidor mm. 


Har en annan blogg som bara kommer att handla om viktmidskning

MissKitty


Jag har en twitter med:

anaxa80



Nu kommer mitt liv som bloggare att ta fart. Ska vara med ordningssam och utdatera varje dag =)


Av Jeanette Öberg - 6 november 2013 14:13

Har fått filofaxbugen på hjärnan. =) Har en pärm i alla fall då min andra

 en burde modell 48 business


     

 filofax pennybridge compakt fast min var i svart. Den gick sönder i dragkejan.


Har hittat en massa youtube filmer på ämnen orginasation mm.


Kommer att lägga ut så ni ska få följa min filofaxresa


  



Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards