Alla inlägg under maj 2013

Av Jeanette Öberg - 23 maj 2013 09:27

Sedan jag fick min iphone har jag letar efter en plånbok som jag kan ha både sedlar och mynt i och jag tror att jag har gjort det nu nämligen här: http://www.mrgizmo.se/products/awesomewomen-trippelfold-brun.html

Just nu finns den inte inne med så fort den kommer är ett ex mitt !!!!!!!!!




    

Av Jeanette Öberg - 23 maj 2013 09:16

Efter mycket om och men så hittade jag mina färger till bloggen. Gillar det skarp vad gör ni?

Av Jeanette Öberg - 23 maj 2013 08:52

Visst blir man mer sugen när man ser söta kläder och en masssa tillbehör på köp och sälj. Visst planerar vi bäbis men inte riktigt nu. Synd att man inte vet vad man får för kön så man kunde "planera" lite.     Så länge får jag planera en överraskning för sambo som han ska få i september.    Går det som jag vill blir det perfekt. Som alltid när jag planerar något =)



Fick stora choken när jag fick prata med gruppledaren på jobbet,,,, jag blev anställd i 4 månader med månadslön. Har redan gått en tid och jag känner att stressen över att man hela tiden ska ligga tillgänglig har försvunnit. Dock kommer nästa delema: att man får dubbellön denna månad som man måste lägga undan men vi klarar oss ändå. Det är bara att "låsa" pengarna i en fond vilket man klarar av innan.

Av Jeanette Öberg - 7 maj 2013 12:11

Har varit ute och gått varje dag. Men saken är att jag har ätit fodis och sugen på godis då jag har fått fröken röd och det kommer floder. Kul värre. Inte alls.

Av Jeanette Öberg - 7 maj 2013 12:07

Ibland är det bra att ha fryst pizzabotten när man inser att man måste ha lunch. Tog bara 5 min att göra i ordning när man har sakerna hemma.

Av Jeanette Öberg - 1 maj 2013 20:56

108 kg!!! Usch!!! Min plan är gå gå gå. Gick idag/kväll nästan 4 km på 34 min. Nu blir det att sätta fart. Ska äta lite chips idag men sen är det STOPP.

Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards