Alla inlägg under maj 2012

Av Jeanette Öberg - 20 maj 2012 16:00

Just nu är det inget att hymla om att jag skulle vilja ha ett barn till. Jag struntar i vad folk tycker. Visst det kanske dumt att "börja" om när barnen är 9 och ganska självständiga. Känner att jag inte är färdig med barnbiten.  Men det finns hinder som min vikt och att vi inte har en fast inkomst som gör att man kan försörja ett barn till. Plus att jag skulle vilja ha ett hus där alla ska få plats. För att det ska funka ska man ha en fast inkomst. När det gäller min vikt så har jag 20-30 kg övervikt och jag skulle inte klara av att bära ett barn. Så det gäller bara att sluta med godis och ut och röra på sig. När det gäller den fasta inkonsten så kommer det sinom tid. Tiden för oss att skaffa barn nu är väldigt illa. Jag har precis slutat skolan och sambon håller på att läser, Det är bara att hålla tummarna för att han klarar av skolan så han kommer ut i arbetslivet.

Presentation


Skriver när jag hinner och orkar. Just nu: barnlängtan, viktnergång och fritid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards